Az országgyűlési választásokra tekintettel a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal valamennyi kormányablaka és okmányirodája rendkívüli nyitvatartással üzemel.
A kormányablakok és okmányirodák április 6-7-8-án egységesen reggel 7.00 órától este 19.00 óráig tartanak nyitva
tekintettel arra, hogy a választásokon való részvétel feltétele, hogy a választópolgár érvényes okmánnyal igazolja személyazonosságát, és lakcímét vagy személyi azonosítóját.
Felhívjuk a figyelmet, hogy kizárólag a választáshoz kapcsolódó, lejárt érvényességű személyi okmányok megújítására illetőleg elkészült okmányok átvételére van lehetőség a rendkívüli nyitvatartási időben!
Az ügyfeleknek lehetőségük lesz az elkészült személyazonosításra alkalmas okmányok (állandó, illetve ideiglenes személyazonosító igazolvány, útlevél, kártya formátumú vezetői engedély) átvételére, valamint a személyi azonosítót és lakcímet igazoló hatósági igazolvány pótlásának intézésére.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a személyazonosító igazolvány kiadását kérelmező ügyfélnek a személyazonosságát igazolnia szükséges!
Ha az ügyfél a kérelem benyújtását megelőző évben rendelkezett érvényes állandó személyazonosító igazolvánnyal vagy a személyazonosságát igazoló más érvényes okmánnyal (útlevél, kártya formátumú vezetői engedély), akkor e dokumentumok személyazonosságának igazolásához elegendőek.
Amennyiben a személyazonosság igazolására szolgáló okmány (személyazonosító igazolvány, útlevél, vezetői engedély) érvényességi ideje egy éven túl lejárt, kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az azonnali ügyintézés elősegítése érdekében hozzák magukkal születési anyakönyvi kivonatukat és a névviselés megállapítására alkalmas, magyar hatóság által kiállított házassági anyakönyvi kivonatukat is.